SUBVENCION COMEDOR

Queridas familias:

Como cada ano,  xa temos a listaxe de familias beneficiadas pola subvención de comedor. Este ano para simplificar a operativa, ao igual que o ano pasado,  imos facer que Jardanay sexa quen faga a transferencia a cada unha das familias beneficiarias, xa que dispoñen das contas onde se cobraba o servizo o ano pasado.

Se na actualidade non dispoñedes da mesma conta, por favor, antes de rematar as clases o día 22 enviádenos un e-mail a anpafaro@hotmail.com indicando o nome do/a menor usuario/a do servizo e un certificado ou xustificante da entidade bancaria onde aparezan os datos de número de conta e titular onde queredes recibir os cartos da subvención.

Recordade que a transferencia ten un custe, e que cada familia asume o seu e se desconta da cantidade a ingresar, este ano o custe é de será de 1,50€,

Como os anteriores anos, seguimos propondo doar parte deste importe. Dado que os anteriores sistemas de doazón complicaban a xestión,  este ano optamos por facer a transferencia a todas as familias beneficiarias,  se despois as familias, que vexan que poden e queren facer a doazón, poderan facelo por medio de transferencia devolvendo o importe á conta da ANPA Faro:

ES87 0081 2189 1200 0108 5516 indicando no concepto que se trata dunha doazón. Compre recordar que, moitos nolo preguntades, esta doazón non desgrava no IRPF xa que a ANPA non ten estatus de Utilidade Pública.

Faremos que os fondos de doazón vaian para mellorar as instalacións e servizos do centro educativo e pouco a pouco imos materializando os cambios grazas á vosa contribución en anos anteriores.

Moitas gracias.

A Directiva da ANPA.

5 opiniones sobre “SUBVENCION COMEDOR”

  1. Buenas, nosotros matriculamos a la niña en 4º de infantil esta semana, cuando nos podemos hacer socios del anpa? también le solicitamos comedor y beca de comedor, en dónde puedo ver los listados de admitidos? muchas gracias, saludos

    1. Boa tarde:
      – Para facerse socio da Anpa, tedes que estar a tentos a este blogue, colgaremos a noticia nas vindeiras semanas.
      – Con respecto as bolsas comedor, están xestionadas polo Concello, deixamos o enlace no que podedes consultar as listaxes

      https://www.coruna.gal/serviciossociales/es/noticias/detalle-noticias/publicacion-del-listado-de-requerimientos-de-subsanacion-de-beca-comedor-convocatoria-2022-2023/suceso/1453803150365?fbclid=IwAR2H-CXlsfhufMbTB11NufU3OHXuaIbAxPbfsGzRsVqsaDQlL4ZUQehOYkw

      IMPORTANTE!! o prazo para a subsanación da documentación é do 14 ao 28 de xuño.
      Grazas
      Saúdos

    1. Boas,
      E que ainda non está publicada a de admitidos. Está a de presentadas e as que teñen que subsanar algo.
      Unha vez revisadas, suponemos que colgarán as definitivas.
      Un saudo.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

A %d blogueros les gusta esto: